neděle 15. listopadu 2015

Velké dobrodružství začíná

14. listopadu. Konečně po roce DOVOLENÁ. Tentokrát je naší cílovou destinací Singapur. Sami jsme si koupili letenky, jízdenky, ubytování, vouchery na jídlo apod. a tradá!

Naše cestování začalo už v sobotu brzo ráno. Všichni ještě spali a my už jsme vyrazili. První zastávkou bylo Brno. Na cestě žádný problém, vše fičelo podle plánu. Další zastávka byla ve Vídni. Letiště. Už se k nám dostaly informace o pátečním teroristickém útoku ve Francii. Moc radost z toho nemám, ale co vlastně člověk v takovou chvíli může dělat?

Na letišti si dáváme oběd a až v 12:50 jdeme na odbavení. Vše zatím probíhá bez sebemenších problémů. V DutyFree zóně nám to rychle utíká, protože je všude spousta zajímavých shopíků, do kterých se samozřejmě MUSÍM podívat. :-D

15:50 a je to tady! Vyrážíme do naší další zastávky - Qatar, Doha. 5hodinový let proběhl až překvapivě v pohodě a rychle. Přelet nad Tureckem a Íránem byl také naprosto bez problémů.

V Doha je čekání už trochu delší a hlavně únavnější, protože je už poměrně pozdě.
Let v Doha je trochu opožděn, neboť čekáme na nějaké lidi... Ti se nakonec nedostavili, takže ještě čekáme, až vyndají z letadla jejich kufry (nikdy totiž letadla nevzlétnou s kuframa, které v něm nemají svého majitele).

Z Doha do Singapuru nás čeká poslední let, nejdelší. 7 hodin je náročných, ale skoro celé je prospíme.

7:30 v ČR, 14:30 v Singapuru. Konečně jsme tady! :-)

Je tu strašné horko, dusno, všude spousta lidí (asijatů).

První cesta do hotelu je trochu šok - procházíme všemi možnými obchůdky a bistry. Ze všech stran se na nás valí nejrůznější pachy (ano, skutečně pachy, ne vůně). Procházíme také prodejnou s rybami, kde se asi jedna mrcha ještě hýbala, a tak s ní zdejší prodavač třískl o podlahu. Skutečně šok. :-D

V hotelu taky vše bez problémů a tak hned jdeme prozkoumat centrum města. Je to tady velice moderní, velké, všude samé mrakodrapy (jako v New Yorku nebo v San Franciscu), krásná architektura.

12:15 v ČR, 19:15 v Singapuru. Už mám hlad! Toš jdeme někam na jídlo. Na cenu nehledíme, mám fakt velký hlad. Dáváme si thajské nudle. Úplně jiné než u nás. Zajímalo by nás, co by místní řekli na naše nudle. :-D

Po jídle to na mě už jde (únava). Tak ještě pár foteček v centru a jdeme na hotel.

Metro jsem zvládli na jedničku, koupili jsme si zdejší "Odisku" a už jezdíme jako profíci. :-)

To je zatím ze zážitků a dojmů vše. Uvidíme zase zítra. To máme v plánu lépe a důkladněji projít centrum.