úterý 19. května 2015

Už mám hodnocení diplomové práce

S tím, jak se blíží státní závěrečné zkoušky, se také uzavírají všechny resty, které ještě mám ve školním informačním systému EDISON. Jedním z těchto restů bylo také hodnocení mé diplomové práce. I když jsem už před jejím odevzdáním věděla, že se mé vedoucí práce moje diplomka velmi libí, samozřejmě jsem se mohla pouze domnívat, jakou známku za ni dostanu.

Tak, a je to tady! I od mé vedoucí práce i od oponenta mám navrženou... chvilka napětí... JEDNIČKU!!! Jupííí!!! :-D Jedna část konce mého studia je tedy za mnou... Ještě musím práci obhájit, ale to už většinou bývá velice jednoduché a snadné, když máte navrženou jak od vedoucího práce, tak i od oponenta stejnou známku a k tomu všemu ještě jedničku. Samozřejmě je dobré nic nepodcenit! 

Na druhou stranu mám o jednu starost a velkou obavu méně. Teď už tedy skutečně jen a pouze udělat ty státnice, které budou zahrnovat i tu výše zmíněnou obhajobu práce. V jeden den tedy sfouknu všechno naráz a pak už budu mít vysněný klídek.

Už dopředu avizuji, že příští týden ve středu, tedy v den mých státnic, budu celý den monitorovat tady na blogu. Budu zde průběžně přidávat příspěvky, jak to zrovna vypadá, co se děje a doplňovat mé psaní budu i o obrazový materiál. Pokud tedy budete mít čas a chuť, můžete to příští týden ve středu prožívat prakticky v reálném čase se mnou. Každopádně prakticky ihned po vyhlášení výsledků se tady pochlubím, takže budete vědět skoro okamžitě, jak jsem dopadla.

Žádné komentáře:

Okomentovat