úterý 26. května 2015

Den D - Státnicuju!!!

Tak, a je to tady!!! Trvalo to přesně 18 let, než jsem se z první třídy na základní škole dostala až sem do posledního ročníku navazujícího magisterského studia na vysoké škole. Dnešním dnem pro mne možná definitivně škola končí (takový je taky plán), nebo možná ještě pokračuje v září na opravném termínu státní závěrečné zkoušky (což samozřejmě vůbec a rozhodně nechci). 

Každopádně ten velký den D, o kterém minimálně tady referuju a píšu několik týdnů, je tady!

5:00 - Budíček! I když před komisi předcházím až za sedm a půl hodiny, na státnicích musím být hned na začátku a taky si musím zkrášlit obličej a udělat něco na hlavě (však to znáte). :-D Přípravy na státnice už jsou tedy v plném proudu.

6:04 - Vycházíme z domu. Ještě se rozloučit s Heřmánkem, pohladit mu šťastnou ťapku, vyfotit se možná naposledy jako bakalářka a vzhůru do víru velkoměsta.


6:14 - Nastupujeme do tramvaje směrem Ostrava-Centrum, kde se nachází Ekonomická fakulta Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava.

6:50 - Přicházíme do školy.

7:00 - Pomáháme s přípravami občerstvení pro komisi

7:15 - Na potítko jde první slečna.

8:00 - První slečna předstupuje před komisi.

8:45 - První studentka už to má za sebou. Pocity má smíšené, ale spíše si myslí, že to dala. :-)

9:30 - Nervuju a opakuju.

10:00 - Stále ještě mám daleko do příchodu před komisi a stále ještě nervuju a opakuju.

10:30 - Už se to pomalu ale jistě blíží... Za chvíli půjdu na potítko.

10:35 - Šla jsem na potítko.

11:30 - Předstupovala jsem před komisi.

12:09 - Vyšla jsem od komise. Moje první pocity? Nebylo to úplně jednoduché, ale přišlo mi, že mě moc nedrtili. :-) Asi to mám...

12:45 - Poslední student odešel od komise a čekáme na výsledky...

13:10 - Stále čekáme na výsledky.

14:00 - Tak už víme výsledky!!! :-) Já to mám za samé jedničky!!! Jupííííí :-) Jinak to nedaly dvě slečny. U jedné se to už dopředu vědělo a počítalo se s tím, neboť nestíhala diplomku, a druhá je teď měsíc nově zaměstnaná a neměla na přípravu tolik času, kolik by si představovala, takže sama odhadla své síly a ani se do jednoho okruhu nepustila. Jinak to máme všichni!!! :-)

14:15 - Oslavili jsme to s komisí a vyrážíme na oběd.

... Ještě poslední fotka s fakultou...
P.S.: Je to na červený diplom!

Žádné komentáře:

Okomentovat